про рівень розвитку та результати
оволодіння
компонентами навчальної діяльності
учня 1-го класу
___________________________________________ П.І.Б.
1. Дата народження __________________.
2. Стан здоров’я (група): основна, підготовча, спеціальна.
3. Потребує занять з логопедом: так, ні.
4. Ставлення до навчання: позитивне, задовільне,
незадовільне, індиферентне.
5. Особливості психічної адаптації: виражена, повна,
помірна, початкова, відсутня.
6. Загальний рівень готовності до подальшого навчання:
мотиваційний, інтелектуальний, фізичний, особистісний.
7. Увага: довільна, мимовільна.
8. Пам’ять: короткочасна, довготривала.
9. Мислення: наочно-дійове, наочно-образне, логічне,
абстрактне.
10. Інтереси до діяльності: розумової, практичної,
художньої.
11. Темп роботи: швидкий, середній, повільний.
12. Якість роботи: хороша, задовільна, незадовільна.
13. Реакція на зовнішні подразники: швидка,
урівноважена, повільна.
14. Реакція на зміну видів діяльності: швидка,
помірна, повільна.
15. Ставлення до речей: бережливе, не бережливе,
охайне, неохайне.
16. Ставлення до людей: альтруїст, егоїст,
урівноважений.
17. Рівень самооцінки: завищена, об’єктивна,
занижена.
18. Ставлення до навчання: відповідальне,
безвідповідальне.
19. Типові випадки відхилень у поведінці:
_____________________________.
20. Позиція в колективі: лідер (формальний,
неформальний), популярний, малопопулярний, ізольований, відторгнутий.
21. Рівень вихованості: високий, середній, низький.
22. Рівень навчальних досягнень з:
мовлення: високий, достатній,
середній,початковий;
читання: високий, достатній,
середній,початковий;
письма: високий, достатній, середній,
початковий;
математики: високий, достатній, середній,
початковий;
Висновок: програму
першого класу засвоїв.
___ травня 20___ р.
Директор
школи _____________ П.І.Б.
Немає коментарів:
Дописати коментар